Spinne

ساخت وبلاگ

کتاب صوتی سه‌ شنبه‌ ها با موری که در ابتدا با عنوان «یک پیرمرد، یک مرد جوان و بهترین درس زندگی» نام داشت، خاطرات نویسنده آمریکایی میچ آلبوم در سال 1997 است که درباره مجموعه‌ای از بازدیدهایی است که آلبوم از استاد جامعه‌شناسی سابق خود، موری شوارتز انجام داده است. ، زیرا شوارتز بر اثر اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) در حال مرگ بود. به دنبال ویژگی‌های The Boston Globe و Nightline درباره مرگ شوارتز، خاطرات بعدی آلبوم به طور گسترده مورد بازبینی قرار گرفت و مورد توجه منتقدان قرار گرفت. این کتاب در سال 2000 به مدت 23 هفته در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های غیرداستانی نیویورک تایمز قرار گرفت، برای چندین سال در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز باقی ماند و به عنوان سال 2006، پرفروش ترین خاطرات تمام دوران.

سال 1995 است. پس از دیدن استاد جامعه شناسی سابق خود موری شوارتز در نایت لاین ، میچ آلبوم، یک ستون نویس ورزشی موفق، با شوارتز تماس می گیرد و از او خواسته می شود تا در ماساچوست به دیدار او برود . یک اعتصاب تصادفی روزنامه به آلبوم اجازه می دهد هر هفته، سه شنبه ها، از شوارتز دیدن کند. این کتاب هر یک از چهارده بازدیدی که آلبوم از شوارتز انجام داد را بازگو می کند، که با سخنرانی ها و تجربیات زندگی شوارتز تکمیل شده و با فلاش بک ها و ارجاعاتی به وقایع معاصر آمیخته شده است. کتاب صوتی سه‌ شنبه‌ ها با موری

برای مشاهده و دانلود کتاب سه شنبه ها با موری به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

پس از تشخیص بیماری ALS ، آخرین روزهای موری به شاگرد سابقش میچ می گذرد که آخرین درس زندگی خود را می دهد. این خاطرات به 14 "روز" مختلف تقسیم می شود که میچ آلبوم با استاد خود موری گذرانده است. در طول این روزها، میچ و موری در مورد موضوعات مختلف مهم برای زندگی و زندگی بحث می کنند. این خاطرات همچنین خاطرات میچ از موری به عنوان یک استاد را بازگو می کند.

در فصل اول سه‌شنبه‌ها با موری ، نویسنده، میچ آلبوم، خود را راوی و قهرمان داستان معرفی می‌کند. او زندگی پرمشغله‌اش را به‌عنوان یک روزنامه‌نگار ورزشی موفق توصیف می‌کند که دائماً به دنبال ضرب‌الاجل‌ها و دارایی‌های مادی است.

میچ متوجه می شود که استاد قدیمی کالج او، موری شوارتز، به بیماری ALS (اسکلروز جانبی آمیوتروفیک)، یک بیماری پیشرونده عصبی مبتلا است. این خبر باعث می شود که میچ با موری تماس بگیرد و رابطه آنها را دوباره احیا کند.

در این فصل، میچ اولین بازدید خود از خانه موری را بازگو می کند. او تغییرات فیزیکی را که در استاد سابق خود به دلیل ALS متوجه شده است توصیف می کند. علیرغم محدودیت های فیزیکی موری، میچ از نگرش خوشبین و مثبت او شگفت زده می شود.

آنها بعدازظهر را با یادآوری گذشته خود، بحث در مورد هدف زندگی و کاوش در مفهوم مرگ می گذرانند. کتاب صوتی سه‌ شنبه‌ ها با موری موری میچ را تشویق می کند تا عمیقاً درباره معنای زندگی و اینکه چگونه ثروت مادی جامعه را مصرف کرده است فکر کند.

موری ایده ایجاد «برنامه درسی برای زندگی» را به میچ معرفی می کند و به او یک تکلیف نوشتن محول می کند. میچ در ابتدا شک دارد اما موافقت می کند که شرکت کند. او هر سه شنبه شروع به دیدار موری می کند و مکالمات آنها را به یک مراسم هفتگی تبدیل می کند.

موری خرد خود را در مورد موضوعات مختلف از جمله عشق، پیری، بخشش و ارزش روابط به اشتراک می گذارد. آموزه های موری عمیقاً میچ را تحت تأثیر قرار می دهد و او شروع به زیر سوال بردن اولویت ها و ارزش های خود می کند. کتاب صوتی سه‌ شنبه‌ ها با موری

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 44 تاريخ : پنجشنبه 23 شهريور 1402 ساعت: 15:32

کتاب صوتی سه موج ممکن است ترکیب یوفوها و ET ها با سه موج داوطلبان و تغییر بعدی بعدی به زمین جدید کمی عجیب به نظر برسد. اما در واقع کاملاً راحت جا می شود. این به این دلیل است که کل موضوع بیگانگان یا فرازمینی ها از ابتدا با ترس و بی اعتمادی پوشیده شده است. بیشتر محققین به دنبال چیزی می گردند و کشف می کنند که از نظر آنها شیطانی و وحشتناک است. همه اینها بر اساس سیستم اعتقادی آنهاست. آنها همان چیزی را ایجاد می کنند که از آن می ترسند.

آنها هرگز به مفهومی که من کشف کرده ام فکر نکرده اند: اینکه ما آنها هستیم و آنها ما هستیم. این موجودات ما را آفریده اند، بنابراین تمایلی به آسیب رساندن به فرزندان خود ندارند. به دلیل اراده آزاد و قانون عدم مداخله، آنها فقط می توانند به حماقت و رفتار نوجوانانه این کودکان نگاه کنند و سر خود را تکان دهند. هنگامی که سایر محققین از هیپنوتیزم بر روی مشتریان خود استفاده می کنند، معمولاً به جای اینکه او را به حالت عمیقی که من استفاده می کنم ببرند، او را در حالت سبک نگه می دارند. در حالت خلسه سبک، فرد درگیر احساسات می شود و ترس حاکم می شود. ET ها از تأثیری که بر انسان ها می گذارند، چه از طریق ظاهر یا اعمالشان، آگاه هستند و ترجیح می دهند که فرد هیچ خاطره ای از این برخورد نداشته باشد. کتاب صوتی سه موج آنها برای یک هدف مشخص اینجا هستند و این هدفی است که انسان که خاطراتش با تولد دوباره در بدن فیزیکی پاک شده است، نمی تواند آن را درک کند.

برای دانلود کتاب صوتی سه موج از روح های داوطلب به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

بسیاری از انسان ها تا زمانی که زمان آن فرا نرسد، نباید ارتباط خود را به خاطر بسپارند، تا زمانی که مأموریت آنها به مرحله مناسبی برسد که قادر به درک آن باشند. اگر خاطرات خیلی زود مطرح شوند، آزمایش ممکن است به خطر بیفتد. «آنها» گفته‌اند که وضعیت ایده‌آل این است که فرد هرگز نداند چه اتفاقی می‌افتد، که در حال برخورد است. آنها نمی خواهند زندگی فرد را مختل کنند. اما به دلیل مواد افزودنی موجود در غذا، آلاینده‌های موجود در جو ما، اگر فرد از مواد مخدر (تفریحی یا دارویی) یا مشروبات الکلی استفاده می‌کند، شیمی مغز او را تغییر می‌دهد. کتاب صوتی سه موج این باعث می شود که آنها هر برخوردی را (چه یک رویداد واقعی یا یک رویا) به شکلی تحریف شده به خاطر بسپارند. با احساسات آنها رنگ آمیزی می شود، بنابراین آنها متوجه می شوند که اتفاق وحشتناکی برای آنها رخ داده است زیرا درک آن از محدوده ذهن خودآگاه آنها خارج است. به همین دلیل است که بهتر است حافظه توسط ET ها پاک شود. ترس قوی ترین احساسی است که یک انسان دارد. اگر چیزی را درک نکند باعث ترس می شود که به طور طبیعی حافظه را مخدوش می کند. در این روش من استفاده می کنم من ذهن خودآگاه را از راه دور می کنم تا بتوانیم با SC ارتباط برقرار کنیم، بخشی که همه دانش را دارد. سپس می‌توانیم داستان واقعی یا همان مقدار از داستانی را که SC فکر می‌کند مناسب است، پیدا کنیم.

می داند فرد در کجای سفر و تکلیف خود قرار دارد و می داند که چقدر می تواند از عهده آن برآید. آنها هرگز بیش از توانایی خود به فرد نمی دهند و من باید وقتی جلسه ای را برگزار می کنیم به آن احترام بگذارم. اگر SC می گوید نمی تواند اطلاعات بیشتری ارائه دهد، یا زمان فاش شدن چیزی فرا نرسیده است، پس باید به آن احترام بگذارم. با SC همیشه باید با احترام زیادی برخورد کرد و من یک رابطه کاری راحت با آن قسمت از ذهن مشتری برقرار کرده ام. به همین دلیل است که من می توانم اطلاعاتی را به دست بیاورم که سایر بازرسان حتی تلاشی برای یافتن آنها نکنند. بخشی که همه دانش را دارد. سپس می‌توانیم داستان واقعی یا همان مقدار از داستانی را که SC فکر می‌کند مناسب است، پیدا کنیم. می داند فرد در کجای سفر و تکلیف خود قرار دارد و می داند که چقدر می تواند از عهده آن برآید. آنها هرگز بیش از توانایی خود به فرد نمی دهند و من باید وقتی جلسه ای را برگزار می کنیم به آن احترام بگذارم. کتاب صوتی سه موج

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 41 تاريخ : دوشنبه 20 شهريور 1402 ساعت: 17:15

کتاب صوتی عشق سال های وبا  همانطور که میکی و سیلویا در تک آهنگ موفق خود در سال 1956 به ما یادآوری می کنند که عشق عجیب است. هر چه بزرگتر می‌شویم غریب‌تر می‌شود، تا زمانی که در مرحله‌ای مرگ‌ومیر به خوبی در چارچوب توجه ما قرار گرفته است، و ما ناگهان بین تاریخ‌های پایانی گرفتار می‌شویم در حالی که هنوز در مورد بازی ابدیت صحبت می‌کنیم. در آن زمان است که ما ممکن است شروع کنیم به ترانه‌های عاشقانه، رمان‌های عاشقانه، اپراهای صابونی و اصلاً هر گونه اظهارنظر زنده نوجوانی در مورد عشق با گوش‌هایی که به طور فزاینده‌ای بی‌صبر، و به غیر از تحمل ناپذیر، می‌شوند.

در عین حال، هیچ یک از ما بدون آن همه زیرساخت عاشقانه، بدون آن درجه از امید نوجوانی و پیش از مرگ، کجا خواهیم بود؟ حداقل از نظر زندگی بسیار دور از ذهن است. کتاب صوتی عشق سال های وبا بنابراین، فرض کنید، نه تنها می‌توان «ابد» به عشق سوگند یاد کرد، بلکه در واقع آن را دنبال کرد - زندگی طولانی، کامل و معتبر بر اساس چنین نذری، گذاشتن سهم اختصاص داده شده از زمان گرانبها. دل آدم کجاست این پیش‌فرض خارق‌العاده رمان جدید گابریل گارسیا مارکز «عشق در زمان وبا » است، رمانی که او بر اساس آن و پیروزمندانه ارائه می‌کند.

برای دانلود کتاب صوتی عشق در زمان وبا به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

در دوران پسا رمانتیک دهه‌های ۷۰ و ۸۰، در حالی که همه اکنون بسیار عاقل شده‌اند و حتی در مورد عشق پارانویا شده‌اند، که زمانی کلمه‌ی جادویی یک نسل بود، برای هر نویسنده‌ای گامی جسورانه است که تصمیم بگیرد به زبان عامیانه عاشقانه کار کند و آن را قبول کند. با تمام حماقت، بی دقتی و کاستی‌های ذائقه‌اش، اصلاً به‌طور جدی - یعنی ارزش آن اشکال بالاتر بازی را دارد که ما در داستان برای ما ارزش قائل هستیم. برای گارسیا مارکز این گام نیز ممکن است انقلابی باشد. او یک بار در گفتگو با دوستش، روزنامه‌نگار Plinio Apuleyo Mendoza (منتشر شده با عنوان El Olor de la Guayaba، 1982) گفت: «فکر می‌کنم رمانی درباره عشق مانند هر رمان دیگری معتبر است». «در واقع وظیفه یک نویسنده - وظیفه انقلابی،

و - اوه پسر - آیا او خوب می نویسد. او با کنترلی پرشور و از روی آرامشی دیوانه‌وار می‌نویسد: صدای گارسیمارکزی که از داستان‌های دیگر تشخیص داده‌ایم، بالغ شده، منابع جدیدی پیدا کرده و توسعه داده است، به سطحی رسیده است که می‌تواند در آن واحد کلاسیک و آشنا، مات و مادی باشد. کتاب صوتی عشق سال های وبا خالص، قادر به ستایش و نفرین کردن، خندیدن و گریه کردن، افسانه کردن و آواز خواندن، و هنگامی که فراخوانده می شود، برخاسته و اوج می گیرد، مانند این توصیف از سفر با بادکنک قرن گذشته:

از آسمان می‌توانستند، همان‌طور که خدا آنها را دید، ویرانه‌های شهر بسیار قدیمی و قهرمان Cartagena de Indias، زیباترین شهر جهان، که توسط ساکنانش به دلیل محاصره انگلیسی‌ها و جنایات رها شده است را ببینند. از بوکانیرها آنها دیوارها را دیدند که هنوز دست نخورده بودند، خروارها در خیابان‌ها، استحکامات و استحکامات را که مرض قلب آنها را بلعیده بودند، کاخ‌های مرمری و محراب‌های طلایی و نایب‌السلطنه‌ها را دیدند که از طاعون در زره‌هایشان پوسیده بودند.

«آنها بر فراز سکونتگاه‌های دریاچه تروجاها در کاتاکا پرواز کردند، با رنگ‌های دیوانه‌کننده، با قلم‌هایی که ایگواناها را برای غذا بلند کرده بودند و سیب‌های بلسان و کرپ مرت آویزان در باغ‌های دریاچه‌ها. صدها کودک برهنه که از فریاد همه هیجان زده شده بودند، در آب فرو رفتند، از پنجره ها به بیرون پریدند، از پشت بام خانه ها و از قایق هایی که با مهارت شگفت انگیزی با آن ها کار می کردند، پریدند، و مانند سایه غواصی کردند تا بسته های لباس، بطری ها را پیدا کنند. شربت سرفه، غذای مفیدی که خانم زیبای کلاه پردار از سبد بادکنک برایشان پرتاب کرد.» کتاب صوتی عشق سال های وبا

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 42 تاريخ : يکشنبه 12 شهريور 1402 ساعت: 0:45

کتاب صوتی خانه کج لئونیدس مخفیانه شخصاً (در کمال تعجب وکیلش آقای گیتسکیل) وصیت نامه خود را برای واگذاری همه چیز به دختر فیلیپ، سوفیا، بازنویسی کرده بود. او معتقد بود که او به تنهایی از قدرت شخصیتی برخوردار است که بتواند جایگاه او را به عنوان سرپرست خانواده به عهده بگیرد. ژوزفین که به خود می‌بالید که هویت قاتل را می‌داند، بر اثر ضربه‌ای که از دریچه‌ای مرمر به سر وارد شده بود، بیهوش در حیاط دراز کشیده است. چارلز مجموعه ای از نامه های عاشقانه مجرمانه از برندا به لارنس را کشف می کند و آن دو دستگیر می شوند. در حالی که آنها در بازداشت به سر می برند، پرستار بچه پس از نوشیدن یک فنجان کاکائویی که ظاهراً برای ژوزفین در نظر گرفته شده بود، می میرد. خانواده متوجه می شوند که قاتل هنوز در میان آنهاست.

چارلز که از جان ژوزفین می ترسد، بیهوده سعی می کند او را وادار کند که نام قاتل را فاش کند. ادیت دی هاویلند از ژوزفین دعوت می کند تا با او در ماشین برای نوشیدن بستنی نوشابه بیرون بیاید. ماشین از بالای صخره می‌رود و هر دو کشته می‌شوند. در سه گیبلز، چارلز دو نامه از خانم دو هاویلند پیدا می کند. کتاب صوتی خانه کج یکی از آنها یادداشت انتحاری برای بازرس ارشد تاورنر است که مسئولیت قتل آریستاید و دایه را برعهده گرفت، اگرچه به صراحت اعتراف نکرد. نامه دوم که فقط برای سوفیا و چارلز در نظر گرفته شده است، حقیقت ماجرا را آشکار می کند: ژوزفین قاتل بود. به عنوان مدرک، دی هاویلند دفترچه مخفی کودک را ضمیمه کرده است که در خط اول آن نوشته شده است: «امروز پدربزرگ را کشتم».

برای مشاهده و دانلود کتاب صوتی خانه کج آگاتا کریستی به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

ژوزفین پدربزرگش را به این دلیل کشت که برای درس‌های باله او پولی نمی‌داد. او سپس از تمام توجهی که پس از آن به خود گرفت لذت برد و حمله خود را با درب مرمری به عنوان راهی برای منحرف کردن توجه برنامه ریزی کرد. او دایه را به دلیل تشویق مگدا به فرستادن او به سوئیس و همچنین به این دلیل که دایه او را "دختر کوچولوی احمق" خطاب کرد مسموم کرد. او همچنین تهدیدهایی را علیه ماگدا در نظر گرفت که اگر مادرش به طور جدی فکر می کرد او را بفرستد. دوشیزه دی هاویلند دفترچه یادداشت ژوزفین را که در یک لانه سگ پنهان شده بود، کشف کرده بود و تصادف ماشین قتل و خودکشی را انجام داد، زیرا نمی خواست ژوزفین در زندان یا پناهندگی در صورت و زمانی که پلیس بفهمد او قاتل است، رنج بکشد. کتاب صوتی خانه کج

این رمان برای رادیو بی‌بی‌سی 4 در چهار قسمت هفتگی 30 دقیقه‌ای اقتباس شد که پخش آن در 29 فوریه 2008 آغاز شد . روری کینیر (چارلز هیوارد)، آنا ماکسول مارتین (سوفیا لئونیدس) و فیل دیویس (سرپرست تاورنر) در آن بازی کردند. نمایشنامه رادیویی توسط جوی ویلکینسون و کارگردانی سام هویل ساخته شد. سپس به صورت سی دی منتشر شد. این نسخه شخصیت یوستاس را حذف کرد.

در سال 2011، نیل لا بوت، فیلمساز آمریکایی اعلام کرد که برای سال 2012 نسخه فیلم بلندی از این رمان را با فیلمنامه ای از جولیان فلوز کارگردانی خواهد کرد . در 15 می 2011، جما آرترتون ، متیو گود ، گابریل برن و دام جولی اندروز به عنوان رهبری بازیگران اعلام شد. در گزارشی که در 10 ژوئن 2012 منتشر شد، Sony Pictures Worldwide Acquisitions تمام حقوق فیلم را در ایالات متحده، کانادا و در سطح بین‌المللی به دست آورد، که می‌توانست به تضمین یک اکران پرسود کمک کند، اگرچه بازیگران و تیم خلاق تغییر کرده بودند. کتاب صوتی خانه کج

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 54 تاريخ : شنبه 11 شهريور 1402 ساعت: 14:00

کتاب صوتی عقل و احساس ادوارد فرارس از کلبه بارتون بازدید می کند، اما ناراضی به نظر می رسد. الینور می ترسد که دیگر نسبت به او احساسی نداشته باشد، اما او درد دل خود را نشان نخواهد داد. پس از خروج ادوارد، خواهران آن و لوسی استیل، عموزاده های مبتذل خانم جنینگز، برای اقامت در پارک بارتون می آیند. لوسی با اطمینان از نامزدی مخفیانه چهار ساله الینور با ادوارد فراری خبر می دهد که از زمانی که او با عمویش درس می خواند شروع شد. الینور متوجه می شود که دیدار و افشاگری های لوسی نتیجه حسادت و محاسبات حیله گرانه اوست. این به الینور کمک می کند تا غم و اندوه اخیر ادوارد و رفتار او را نسبت به او درک کند. او ادوارد را از سرزنش تبرئه می‌کند و برای او به خاطر نامزدی بی‌عشقانه با لوسی به خاطر احساس شرافتش، ترحم می‌کند.

الینور و ماریان خانم جنینگز را تا لندن همراهی می کنند. به محض ورود، ماریان چندین نامه شخصی به ویلوبی می نویسد که بی پاسخ می ماند. هنگامی که آنها به طور اتفاقی در یک رقص ملاقات می کنند، Willoughby با زن دیگری است. او به سردی با ماریان احوالپرسی می کند تا او را ناراحت کند. او با ناراحتی حزب را ترک می کند. به زودی ماریان نامه کوتاهی دریافت می کند که در آن نامه نگاری ها و نشانه های عشق قبلی آنها، از جمله قفل موهایش، درج شده است . کتاب صوتی عقل و احساس مشخص شد که ویلوبی با خانم گری، بانوی جوانی که ثروت زیادی دارد، نامزد کرده است. ماریان ویران شده است. پس از اینکه الینور نامه را می خواند، ماریان به او اعتراف می کند که او و ویلوبی هرگز نامزد نکرده اند. او طوری رفتار می کرد که انگار آنها هستند زیرا می دانست که او را دوست دارد و فکر می کرد که او او را دوست دارد.

برای دانلود کتاب صوتی عقل و احساس به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

در حالی که ماریان غمگین است، سرهنگ براندون از الینور دیدن می کند و به الینور فاش می کند که ویلوبی بند جوان براندون، خانم الیزا ویلیامز را اغوا کرده، باردار کرده و سپس رها کرده است. عمه ویلوبی متعاقباً او را از ارث برد، و بنابراین، با بدهی شخصی بزرگ، او تصمیم گرفت به خاطر پول خانم گری با خانم گری ازدواج کند. الیزا دختر نامشروع اولین عشق براندون است که به آن الیزا نیز گفته می شود، زن جوانی که بخشدار پدرش و وارث او بود. کتاب صوتی عقل و احساس او مجبور به ازدواج ناخوشایند با برادر بزرگتر براندون شد تا بتواند وضعیت مالی خانواده را تقویت کند و این ازدواج در حالی که براندون با ارتش در خارج از کشور بود به رسوایی و طلاق منجر شد. پس از مرگ پدر و برادر سرهنگ براندون، او املاک خانواده را به ارث برد و با بازگشت الیزا در حال مرگ در خانه یک فقیر، براندون مسئولیت بزرگ کردن دختر خردسالش را بر عهده گرفت. براندون می‌گوید ماریان به‌خاطر صمیمیت و تکانشگری شیرینش، الیزا را به شدت به او یادآوری می‌کند. براندون الیزای جوان‌تر را به کشور برد و تمام این جزئیات را به الینور فاش می‌کند به این امید که ماریان بتواند در کشف شخصیت واقعی ویلوبی تسلی پیدا کند.

در همین حال، خواهران استیل به لندن آمده اند. پس از آشنایی کوتاه، از آنها خواسته می شود در خانه جان و فانی داشوود در لندن بمانند. لوسی این دعوت را یک تعریف شخصی می داند. این در واقع برای الینور و ماریان که خانواده هستند، باید اول چنین دعوتنامه ای دریافت می کردند، اندک است. آن استیل بیش از حد پرحرف به نامزدی پنهانی فانی لوسی با ادوارد فراری خیانت می کند. در نتیجه، خواهران از خانه بیرون می‌روند و مادر ثروتمندش به ادوارد دستور می‌دهد که نامزدی را به دلیل بی‌ارثی قطع کند. ادوارد، که هنوز نسبت به بی‌حرمیتی نامزدی شکسته و اینکه چگونه این نامزدی به خوبی بر لوسی استیل منعکس می‌شود، حساس است، از رعایت آن امتناع می‌کند. او به نفع برادرش، رابرت، از ارث محروم می شود، که احترام ادوارد را به خاطر رفتار و همدردی الینور و ماریان به دست می آورد. کتاب صوتی عقل و احساس

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 66 تاريخ : شنبه 11 شهريور 1402 ساعت: 13:57

کتاب صوتی جنایت در جزیره پوآرو فاش می کند که کریستین در مورد ترس از ارتفاع دروغ گفته است، زیرا موفق شده از یک پل معلق در حین پیک نیک عبور کند و زمانی که بروستر بیرون حضور داشت، احمقانه بطری لوازم آرایش را از اتاقش بیرون انداخت. تلاش لیندا برای خودکشی توسط او تحریک شد. به عنوان مدرکی دیگر، پوآرو فاش می‌کند که قتل آلیس کوریگان به همین شکل اتفاق افتاده است - عکسی که از پلیس ساری گرفته شده است، پاتریک را به عنوان ادوارد کوریگان که او را کشته است و کریستین به عنوان معلمی که "جسد" را قبل از قتل پیدا کرده است شناسایی کرده است. متعهد شد. پوآرو با وجود تلاش همسرش برای ساکت نگه داشتن پاتریک، او را به خشم تقریباً خشونت آمیزی وا می دارد تا خود را افشا کند. با بسته شدن پرونده، پوآرو به لیندا می‌گوید که او آرلنا را نکشته و پیش‌بینی می‌کند که از «نامادری» بعدی‌اش متنفر نخواهد شد، در نتیجه کنت و روزاموند عشق قدیمی خود را دوباره زنده می‌کنند.

هرکول پوآرو، کارآگاه معروف بلژیکی که به خاطر سبیل های باشکوه و همچنین "سلول های خاکستری کوچک" شهرت دارد.

سرهنگ وستون، فرمانده پاسبان.

بازرس کلگیت، افسر تحقیق.

گروهبان فیلیپس، پلیس.

دکتر نیدن، جراح پلیس. کتاب صوتی جنایت در جزیره

کاپیتان کنت مارشال، در 40 سالگی، شوهر آرلنا، مسئول، مغرور.

برای خرید کتاب صوتی جنایت در جزیره آگاتا کریستی به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

آرلنا استوارت مارشال، بازیگر تا یک سال قبل، همسر کنت در چهار سال گذشته.

لیندا مارشال، دختر 16 ساله کنت، دختر ساده لوح آرلنا.

پاتریک ردفرن، شوهر کریستین، ظاهرا شیفته آرلنا شده است.

کریستین ردفرن، همسر پاتریک، قد بلند و زیبا "به شکلی کهنه".

روزاموند دارنلی، خیاطی شیک، معشوقه دیرینه کنت مارشال.

امیلی بروستر، ورزشکار اسپینتر، هر روز پارو می زند.

کری گاردنر، یک گردشگر پرخاشگر آمریکایی.

اودل گاردنر، شوهر آمریکایی صبور کری.

هوراس بلات، بزرگ و خیلی بلند، که همه از آن اجتناب کردند.

کشیش استفن لین، که آرلنا مارشال را "شیطان از طریق و از طریق" می نامد.

سرگرد بری، افسر بازنشسته، بی وقفه درباره هند صحبت می کند.

گلدیس ناراکات، خدمتکار اتاق در هتل جولی راجر .

خانم قلعه، صاحب هتل جولی راجر . کتاب صوتی جنایت در جزیره

حکم موریس ویلسون دیشر در ضمیمه ادبی تایمز در 14 ژوئن 1941 مثبت بود: "حفظ جایگاهی در راس کارآگاه نویسان بدون رقابت روزافزون به اندازه کافی دشوار خواهد بود. حتی خانم کریستی نیز نمی تواند بدون چالش در آنجا بماند، اگرچه او این کار را انجام داده است. دنباله‌روی که قسم می‌خورد که کتاب‌های او بدون خواندن کتاب‌های دیگر بهترین هستند. ممکن است نظر بی‌طرفانه علیه او در فصل گذشته که تازه واردان سرعت بسیار بالایی داشتند، حکم صادر کرده باشد؛ اما شیطان زیر آفتاباکنون ضرب و شتم زیادی را می طلبد.» دیشر پس از خلاصه کردن طرح به این نتیجه رسید: «خانم کریستی با چنان سهولت اتفاقی ابتدا بر یکی و سپس دیگری سایه گناه می اندازد که برای خواننده دشوار است که با دماغش هدایت نشود. همه به خوبی می‌دانند که هر شخصیتی که به شدت نشان داده شود، مجرم محتمل نیست. اما این اصل راهنما زمانی که خانم کریستی شما را متقاعد می کند که باهوش تر از آنچه هستید فراموش می شود. سپس راز خود را مانند مین زمینی برمی‌دارد.» کتاب صوتی جنایت در جزیره

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 58 تاريخ : سه شنبه 7 شهريور 1402 ساعت: 9:38

کتاب صوتی عامه پسند پالپ نوشته چارلز بوکوفسکی داستان نیکی بلن، یک محقق خصوصی شرور الکلی را روایت می کند که در نهایت به انجام تحقیقات بیهوده متعدد در یک زمان می پردازد. او در حال تعقیب یک نویسنده فرانسوی است که سالهاست مرده است، در مورد یک موجود بیگانه جسد ربایی تحقیق می کند و چیزی به نام "گنجشک قرمز" را شکار می کند. این رمان تقلیدی از داستان های ارزان قیمت است و پیام اصلی آن "مرگ همیشه در گوشه است". عجیب، خشن و پیچیده است و من از آن متنفر بودم... اما به نوعی آن را به خاطر آنچه بود دوست داشتم.

اگر قبلاً هیچ بوکوفسکی را نخوانده اید، در شوک هستید. او مدت کوتاهی پس از نوشتن این رمان درگذشت، و قطعاً این آخرین ضربه او به دنیای ادبی است. تمام کارهای بوکوفسکی بدبینانه، کثیف و به طرز دردناکی صادقانه است. او در طول عمر خود بیش از شصت کتاب منتشر کرد و بیشتر در مورد زندگی آمریکایی‌های معمولی با مشاغل روح‌خراش، اعتیاد به الکل و تباهی جنسی نوشت.

من خیلی از کارهایش را نخوانده ام، فقط چند شعر را که دوست داشتم، و «دفتر پست» که به نظرم کمی کسل کننده و بسیار جنسیتی بود، نخوانده ام. این کتاب نیز بسیار جنسیتی است. کتاب صوتی عامه پسند هیچ راه حلی وجود ندارد. این زنان یا رابطه جنسی روی پاها هستند، یا همسران سابق دستکاری شده، زنان مرگبار، یا بیگانگان زشت.

اما مردان نیز به زیبایی تصویر نمی شوند، همه آنها مستاصل، عصبانی، مکر و فاسد هستند. چیزهایی که بوکوفسکی دوست داشت درباره آنها بنویسد.

برای مشاهده و دانلود کتاب عامه پسند چارلز بوکوفسکی به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

همچنین به نظر نمی رسید که رمان اهمیت زیادی داشته باشد. همه چیز بدون دلیل اتفاق می افتد، پرونده ها به طور ناگهانی با کمک کمی از قهرمان داستان حل می شوند و همه چیز بسیار بی معنی به نظر می رسد. شما می توانید استدلال کنید که این نکته داستان است. شاید چارلز بوکوفسکی فقط می گوید:

"ببین... در زندگی، چیزهای عجیبی برایت اتفاق خواهد افتاد. به یکباره اتفاق می افتد، سپس ناگهان متوقف می شود، سپس چیزهای عجیب و غریب بیشتری رخ می دهد. عصبانی می‌شوی، افسرده می‌شوی، اتفاقات عجیب‌تری رخ می‌دهد، هیچ چیز معنا نخواهد داشت، و بعد می‌میری.» - بوکوفسکی که در مغز من زندگی می‌کند. کتاب صوتی عامه پسند

این چیز بدی نیست بسیاری از ادبیات به بررسی ایده تغییرپذیری و مرگ می پردازند. اتفاقات عجیبی در هر رمان هیجان انگیز رخ می دهد. اما این ایده چندان واضح نیست. من واقعاً پس از مطالعه برخی تحلیل ها به این نتیجه رسیدم.

آیا واقعاً کتاب خوبی است اگر نتوانید پیام را به تنهایی با کتاب دریافت کنید؟

چارلز بوکوفسکی می‌دانست که در حین نوشتن این کتاب در حال مرگ است، و کتاب دارای جنبه‌های انعکاسی و وجودی است. من دوست داشتم که چگونه او درو را با کهن الگوی زن کشنده ترکیب کرد، و نه فقط یک مرد مرموز در یک شنل.

فقط ای کاش او زمان بیشتری برای کار در این زمینه داشت، صد صفحه دیگر یا بیشتر اضافه می کرد، و آنقدر روی این تمرکز نمی کرد که نوشته ها را شبیه داستان های درهم و برهم به نظر بیاورد. اگرچه من فکر نمی کنم که بوکوفسکی در این مرحله برای کسی بجز خودش می نوشت. احساس کردم که این اوست که با زندگی و مرگش صلح می کند. اگر اینطور است، همینطور باشد. کتاب صوتی عامه پسند

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 68 تاريخ : سه شنبه 7 شهريور 1402 ساعت: 8:39

کتاب صوتی تربیت اروپایی یکی از 200 نسخه شماره گذاری شده روی کاغذ اوتنین-شالندر، فقط کاغذ بزرگ . « Education européenne» که در طول جنگ نوشته شده و در سال 1945 جایزه نقد را دریافت کرده است، رمانی قدرتمند درباره وحشیگری جنگ در مخالفت با امتناع از ناامیدی است. (صبح)

L' Education européenne کتاب موفقی است. این کتاب در زمان‌های پر دردسر، دور از لهستان و «جهنم سفید جنگل‌هایش»، برای ادای احترام به مقاومت انسان‌ها در دنیایی بی‌رحم و بی‌معنا - به دام وضعیت انسانی - نوشته شده است. (آندره برینکورت،  ادبیات بیرون قبر )

در جنگلی نزدیک به ویلنو، پارتیزان های لهستانی به تعداد اندک زنده می مانند: دانش آموزان، مردان فراری از ارتش لهستان، پسران دهقان، همه آنها برای انتقام از آلمانی ها به زیرزمین رفتند. موضوع نبرد استالینگراد هنوز نامشخص است.

اغلب عصرها، در پناهگاه های پوشیده از شاخه ها، به داستان های دوبرانسکی گوش می دهیم. او در حال نوشتن کتابی با عنوان « آموزش اروپایی » است. برای برخی از رفقای او، این آموزش محصول « بمب، قتل عام، گروگان‌های شلیک شده، مردانی است که مجبور به زندگی در چاله‌ها مانند جانوران» هستند  . برای او این « آزادی، کرامت، افتخار مرد بودن» است ، « هر چیزی که انسان را از ناامیدی باز می دارد».

برای خرید کتاب تربیت اروپایی به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

یانک چهارده ساله است، او جوانترین گروه است. پدرش برایش پناهگاهی در جنگل ساخته بود و برایش غذا آورده بود. یک روز، او نیامد. بنابراین یانک به پارتیزان ها پیوست. کتاب صوتی تربیت اروپایی او بعداً از شرایط مرگ والدینش که توسط آلمانی ها کشته شده اند، خواهد شنید. او با زوسیا، دختری که به سختی از او بزرگتر است، ملاقات می کند و این دو نوجوان گاهی اوقات جرات می کنند به دنیایی بهتر امیدوار باشند که در آن به فرزندان خود عشق ورزیدن و نه نفرت را بیاموزند.

در پایان جنگ، جانک تقریباً همه دوستانش را دیده است که می میرند. کشتن را هم یاد گرفته است. دوبرانسکی، در حالی که در حال مرگ بود، مقداری از امید خود را به او داد.

رومن گری، که شجاعانه در طول جنگ در هوانوردی متفقین جنگید، تصمیم می‌گیرد داستانی درباره جنگ‌های پارتیزان‌های لهستانی در آموزش اروپایی بنویسد. این اولین رمان یک سوال اساسی را مطرح می کند که اغلب توسط نویسنده تکرار می شود و باید به دلیل امکان ادبیات پس از هیولاهای نازی ها باشد: ارزش فرهنگ اروپایی چقدر است اگر بتواند چنین وحشت هایی را به وجود آورد؟ چگونه ممکن است که سنت اومانیستی غربی پس از چنین رویداد وحشیانه ای ادامه یابد، به خصوص که از بیرون نیامده، بلکه از داخل اروپای قدیم آمده است؟» (دنیس لابوره،  Littérature française du XXe siècle ) کتاب صوتی تربیت اروپایی

آثار رومن گری که عمیقاً در مقاومت در برابر توتالیتاریسم و ​​سوغات شوآه ریشه دارد، حول محور ایده یک انسان گرایی سخاوتمندانه، گشوده به روی تنوع فرهنگی می چرخد ​​و بی وقفه انواع جداسازی را محکوم می کند. (پیر بایار)

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 60 تاريخ : سه شنبه 7 شهريور 1402 ساعت: 8:29

کتاب صوتی دیالکتیک تنهایی در این دوران نامطلوب، جست‌وجوی فهم فراتر از جست‌وجوی دانش صرف است، زیرا تاریخ دیگر مطالعه «حقیقت‌های متعدد پیشنهاد شده توسط بسیاری از فرهنگ‌ها» نیست. بحران وحشتناک امروز باعث شده است که تاریخ «وحدت خود را بازیابد و به آنچه در ابتدا بود تبدیل شود: مراقبه ای در مورد نوع بشر». این نتیجه‌گیری یک مقاله‌نویس برجسته مکزیکی، اکتاویو پاز است که به‌عنوان برجسته‌ترین شاعر زنده کشورش نیز شناخته می‌شود. تنهایی جهانی همه نوع بشر موضوع اصلی اوست، زیرا «تنهایی عمیق‌ترین واقعیت وضعیت بشر است» و او با تیزبینی چشمگیر جلوه‌های مکزیکی این بیماری جهانی را در مجموعه‌ای از 9 مقاله بررسی می‌کند. چهار مورد اول روان مکزیکی را تجزیه و تحلیل می‌کنند و با بحث در مورد نوع مهاجر، یعنی پاچوکو شروع می‌شوند .، که در لس آنجلس و در امتداد مرز بسیار زیاد است. این یک مکزیکی بدون پیوندها و سنت های سرزمین اصلی خود است که هنوز توسط جامعه آمریکای شمالی جذب نشده است. واکنش های او به این بیگانگی و خلوت درونی اغلب باعث بروز رفتارهای غیر اجتماعی می شود. کتاب صوتی دیالکتیک تنهایی نویسنده در مقاله‌های بعدی درباره «نقاب‌های مکزیکی»، «روز مردگان» و «پسران مالینچه»، ویژگی غالب شبیه‌سازی در هموطنان خود، انفعال زنان مکزیکی، اهمیت جشن را تشخیص می‌دهد . (زمانی که مکزیکی به طور انفجاری و لحظه ای از تنهایی خود بیرون می آید) و نگرش اغلب طعنه آمیز او نسبت به مرگ. به خصوص در «پسران مالینچه» بحث از «نوسانات روانی» مکزیکی آشکار است.

برای دانلود کتاب دیالکتیک تنهایی به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

به استثنای مقاله پایانی «دیالکتیک تنهایی»، باقی‌مانده جلد باریک تفسیری از دوره‌های تاریخ مکزیک از فتح اسپانیا تا امروز است. تا قبل از اصلاحات در اواسط قرن نوزدهم مکزیک یک «دنیای بسته» بود، سرزمینی «منزوی در دنیای تأیید و نفی، جهانی که ارزش تردید و تحقیق را انکار می‌کرد». اشکال متوالی اروپایی بر مردم آن تحمیل شد تا هویت واقعی و در عین حال کشف نشده خود را بپوشانند، اما «پس از فروپاشی عمومی [اعصار] ایمان و عقل، خدا و اتوپیا، هیچ یک از نظام‌های فکری - جدید یا قدیمی - قادر به انجام این کار نیستند. کاهش اضطراب و یا آرام کردن ترس ما. ما بالاخره مثل همه مردها تنها هستیم و مثل آنها در دنیایی پر از خشونت و فریب زندگی می کنیم... . کتاب صوتی دیالکتیک تنهایی " سنور پاز در حال صدور یک فراخوان شفاف برای مکزیکی ها است که «خودت را بشناس». تیز، کامنت‌های سخن‌گویانه نقل قول‌های مکرر را وسوسه می‌کنند، زیرا این نافذترین بررسی از ماهیت مکزیک و مکزیکی‌ها است که مورد توجه منتقدان قرار گرفته است. این تلاش‌هایی را برای خود تحلیلی ملی به یاد می‌آورد که آنجل گانیوته استIdearium Español و Ortega y Gasset's Spain بی مهرگان . سنور پاز در نثر خود شفافیت و شفافیت متفکر اسپانیایی اخیر را به اشتراک می‌گذارد، و ژرفای بینش مکزیکی او را در یک گروه عالی قرار می‌دهد.

واضح است که هزارتوی تنهایی برای افزایش درک خوانندگانش طراحی شده است، خواه متخصص یا غیرمتخصص در مطالعات اسپانیایی آمریکایی و مکزیکی باشند، و باید خواندن آن ضروری باشد. همچنین، به اعتقاد من، درست است که اضافه کنم که سنور پاز، مانند یک نوازنده کنسرت، ممکن است تشویق های شایسته خود را با همنوازش، مترجم لیساندر کمپ، که او نیز اجرای تحسین برانگیزی داشته است، به اشتراک بگذارد. کتاب صوتی دیالکتیک تنهایی

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 26 تاريخ : دوشنبه 6 شهريور 1402 ساعت: 19:38

کتاب صوتی دوزخ در Palazzo، لنگدون با راهنمای موزه، مارتا آلوارز، ملاقات می‌کند، که او را می‌شناسد، او و ایگنازیو بوسونی، مدیر Il Duomo ، شب قبل، زمانی که ماسک مرگ دانته را به آنها نشان داد، ملاقات کرد . لنگدون از او می‌خواهد که دوباره ماسک را ببیند و گام‌هایش را برگرداند، اما آنها متوجه شدند که ماسک از بین رفته است و فیلم‌های امنیتی لنگدون و بوسونی را در حال دزدیدن ماسک نشان می‌دهند. در حال فرار، لنگدون و سینا به پیامی که بوسونی با اشاره به "پارادایس 25" گذاشته گوش می دهند.

لنگدون و بروکس از نگهبانان فرار می کنند، اما سربازان می رسند و آنها را از طریق اتاق زیر شیروانی تعقیب می کنند. واینتا نیز از راه می رسد، و در حالی که او تلاش می کند به لنگدون شلیک کند، بروکس او را هل می دهد تا بمیرد. لنگدون عبارت "Paradise 25" را به غسل ​​تعمید فلورانس متصل می کند ، جایی که ماسک دانته حاوی معمایی پنهان از صاحب فعلی آن، یک میلیاردر ژنتیک به نام برتراند زوبریست است. کتاب صوتی دوزخ بروکس توضیح می دهد که زوبریست یک متخصص ژنتیک بود که از توقف رشد بشریت حمایت می کرد و شایعه شده بود که او روی یک بیماری مهندسی شده کار می کند تا این کار را انجام دهد.

برای مشاهده و دانلود کتاب صوتی دوزخ ژان پل سارتر به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

فریس، ماموری که لنگدون را دنبال می کند، آنها را دنبال می کند و به آنها کمک می کند تا از سربازان فرار کنند. آنها راه حل معما را تا ونیز دنبال می کنند . بروکس فریس را با مشت به دنده‌های آسیب‌دیده‌اش می‌زند و بروکس ادعا می‌کند که از خونریزی داخلی شدید رنج می‌برد، که باعث می‌شود لنگدون مشکوک شود که فریس به طاعون زوبریست آلوده شده است. لنگدون توسط گروهی از سربازان دستگیر می شود در حالی که بروکس فرار می کند.

لنگدون را نزد دکتر الیزابت سینسکی، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت می برند. او توضیح می‌دهد که Zobrist که هفته قبل خودکشی کرد، ظاهراً یک طاعون بیولوژیکی جدید ایجاد کرده بود که باعث ناباروری در یک سوم جمعیت جهان می‌شود تا مشکل افزایش جمعیت قریب‌الوقوع جهان را با استناد به استدلال روز قیامت حل کند . کتاب صوتی دوزخ سینسکی به صندوق امانات Zobrist حمله کرد ، سیلندر را پیدا کرد و لنگدون را به فلورانس پرواز داد تا سرنخ‌ها را دنبال کند. با این حال، او پس از ملاقات با آلوارز و ایگنازیو و سازمان جهانی بهداشت می ترسید که او به آنها خیانت کند و با زوبریست کار می کرد، ارتباط خود را با سینسکی متوقف کرد. سربازان تیم واکنش اضطراری سازمان بهداشت جهانی بودند و قصد کشتن او را نداشتند.

Zobrist به یک گروه مشاوره سایه "کنسرسیوم" پول داده بود تا از سیلندر تا تاریخ معینی محافظت کند. او همچنین ویدیویی پر از تصاویر آزاردهنده دانته گذاشت و سپس تصویری از ظرف طاعون را که در مکانی پنهان در زیر آب نگهداری می‌شد، نشان داد. کیسه ای است که به آرامی حل می شود. این ویدئو ادعا می کند که جهان صبح روز بعد تغییر خواهد کرد. هنگامی که سینسکی آن را بازیابی کرد، کنسرسیوم لنگدون را ربود و هر رویدادی را تا این مرحله به صحنه برد تا او را تشویق کند تا آن را حل کند. کتاب صوتی دوزخ

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 47 تاريخ : دوشنبه 6 شهريور 1402 ساعت: 19:32

کتاب صوتی درمانهای طبیعی به گفته ترودو، فصل "درمان برای همه بیماری ها" در کتاب اصلی به طور کامل توسط FTC سانسور شده است. این فصل با عنوان "درمان های طبیعی برای بیماری های خاص" در نسخه به روز شده گنجانده شده است.

وب سایت او حاوی تعدادی مرجع و مقاله است، به ویژه "داستان های ترسناک FDA" مانند "نان بدون گرسنگی"، که موارد ادعایی از سرکوب درمان های طبیعی توسط FDA را توصیف می کند. مقاله دیگری به 714X می‌پردازد ، یک درمان رد شده برای سرطان که در کانادا توسعه یافته است.

این کتاب از زمان انتشارش با اتهامات گسترده ای مبنی بر تقلب، کانون بحث های زیادی بوده است. هیئت حمایت از مصرف کننده ایالت نیویورک در سال 2005 هشداری صادر کرد مبنی بر اینکه این کتاب حاوی "درمان های طبیعی" سرطان و سایر بیماری هایی نیست که ترودو وعده آن را می دهد. این بیانیه تاکید کرد که "ترودو نه تنها محتوای کتاب خود منتشر شده خود را نادرست معرفی می کند، بلکه از تأییدیه های نادرست برای تشویق مصرف کنندگان به خرید داروهای طبیعی "آنها" که نمی خواهند شما درباره آن بدانید استفاده می کند . ادعا کرد که ترودو اطلاعات تماس مصرف‌کننده را بدون رضایت آنها به بازاریابان دیگر می‌فروشد و با هزینه‌های غیرمجاز به خریداران ضربه می‌زند.

برای مشاهده و دانلود کتاب صوتی درمانهای طبیعی کوین ترودو به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

در مورد خود «درمان‌های طبیعی»، برخی از آنها اصلاً درمان نیستند، بلکه فقط توصیه‌های واضح سبک زندگی سالم هستند: کمتر بخورید، بیشتر ورزش کنید، استرس را کاهش دهید. کتاب صوتی درمانهای طبیعی برخی از درمان‌های طبیعی کاملاً اشتباه هستند، مانند شلیت خوراکی برای بیماری‌های قلبی، در حالی که برخی دیگر به طرز خنده‌داری مضحک هستند، مانند پد تشک مغناطیسی و پپتید پروتئین کروکودیل برای فیبرومیالژیا. بدتر از همه، درمان های طبیعی است که کتاب خواننده را برای یافتن آنها به صفحه وب ترودو هدایت می کند. با این حال، وقتی به آنجا می روید و روی بیماری کلیک می کنید تا درمان را دریافت کنید، ابتدا باید با 1000 دلار مادام العمر یا 9.95 دلار در ماه عضو وب سایت شوید. این یک ترکیب کلاهبردار کلاسیک است: طعمه و سوئیچ (کتاب آنها را به صفحه وب هدایت می کند) و دوبار فرو بردن (کتاب را به آنها بفروشید، سپس عضویت را به آنها بفروشید).

شرمر و دیگر منتقدان استدلال کرده‌اند که ترودو از درمان‌های طبیعی برای دور زدن حکم کمیسیون تجارت فدرال مبنی بر اینکه ترودو از حضور، تولید یا انتشار آگهی‌های اطلاعاتی آینده که هر نوع محصول، خدمات یا برنامه‌ای را برای عموم تبلیغ می‌کنند، منع شده است، استفاده کرده است. FTC تصمیم خود را پس از آن صادر کرد که متوجه شد ترودو با ارائه ادعاهای نادرست متعدد در مورد کالاهای خود در تبلیغات اطلاعاتی از مشتریان کلاهبرداری کرده است.

برخی دیگر از این کتاب به دلیل ادعاهایی مانند "اگر بدن شما قلیایی باشد ، نمی توانید به سرطان مبتلا شوید [...] و اگر سرطان داشته باشید، از بین می رود" انتقاد کرده اند.

این کتاب ادعاهای گسترده و بدون مرجعی دارد مبنی بر اینکه برخی داروها باعث ایجاد شرایطی مانند ایدز ، سردرد، نفخ، سوء هاضمه ، سوزش سر دل، حالت تهوع، آلرژی، آسم ، فیبرومیالژیا ، آرتریت ، دیابت ، یبوست ، عفونت های قارچی ، شوره سر ، آکنه ، آکنه ، افسردگی استرس و ناتوانی در کاهش وزن کتاب صوتی درمانهای طبیعی

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 46 تاريخ : يکشنبه 5 شهريور 1402 ساعت: 10:29

کتاب صوتی لیلی و مجنون داستان لیلا و مجنون در ایران از اوایل قرن نهم میلادی شناخته شده بود. دو شاعر سرشناس پارسی گوی رودکی و بابا طاهر هر دو از عاشقان یاد می کنند.

اگرچه این داستان در قرن پنجم در ادبیات عرب شناخته شده بود، این شاهکار فارسی نظامی گنجوی بود که آن را به طور چشمگیری در ادبیات فارسی رایج کرد. نظامی منابع دنیوی و عرفانی را درباره مجنون جمع آوری کرده و تصویری زنده از عاشقان معروف به تصویر کشیده است. پس از آن، بسیاری دیگر از شاعران فارسی زبان از او تقلید کردند و نسخه های خود را از این عاشقانه نوشتند. نظامی از شعر عاشقانه اودریت تأثیر گرفت ، که با رها کردن اروتیک و جذب معشوق، اغلب به واسطه اشتیاق غیرقابل توصیف مشخص می شود. از دیگر تأثیرات می توان به حماسه های قدیمی ایرانی، مانندوامیق و آدرا ، نوشته شده در قرن یازدهم، که موضوعی مشابه باکره و معشوق پرشور او را پوشش می دهد. دومی مجبور است آزمایش های زیادی را پشت سر بگذارد تا در کنار عشقش باشد. کتاب صوتی لیلی و مجنون

برای مشاهده و دانلود داستان لیلی ومجنون واقعی به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

در اقتباس او، عاشقان جوان در مدرسه با هم آشنا می شوند و به شدت عاشق می شوند. اما آنها به دلیل اختلاف خانوادگی نتوانستند یکدیگر را ببینند و خانواده لیلا ترتیبی دادند که او با مرد دیگری ازدواج کند. به گفته دکتر رودولف گلپکه، «بسیاری از شاعران متأخر از آثار نظامی تقلید کرده‌اند، حتی اگر نتوانسته‌اند با آن برابری کنند و قطعاً از آن پیشی نگرفته‌اند؛ ایرانی‌ها، ترک‌ها، هندی‌ها، فقط مهم‌ترین‌ها را نام ببرند. حکمت‌شناس ایرانی کمتر از چهل فارسی و سیزده نسخه ترکی لیلی و مجنون فهرست شده است . به گفته وحید دستگردی، «اگر در تمام کتابخانه‌های موجود جستجو کنیم، احتمالاً بیش از 1000 نسخه لیلی و مجنون پیدا می‌شود ».

حسن الفقاری در بررسی آماری خود از عاشقانه های معروف ایرانی، 59 تقلید از لیلا و مجنون را محبوب ترین عاشقانه در جهان ایرانی برمی شمرد و پس از آن 51 نسخه از خسرو شیرین و 22 گونه از یوسف و زلیخ 16. نسخه های وامیق و أحرا .

داستان لیله و مجنون از طریق تفسیر فضولی در غزلیات لیلی و مجنون در سال 1535 به ادبیات آذربایجان معرفی شد . اسکندر پالا، محقق، صداقت و غزلیات بیان شاعر را می داند. این اثر توسط دایره المعارف ایرانیکا به عنوان «نقطه اوج مثنوی ترک توصیف شده است. کتاب صوتی لیلی و مجنون سنت از آن جهت که تراژدی عشقی شخصی و انسانی را به سطح آرزوی عرفانی و آرزوی اثیری رساند.» با تفسیر او، داستان لیله و مجنون شهرت گسترده ای یافت و شعر فضولی یکی از بزرگ ترین آثار او به شمار می رود. ادبیات ترکی

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 43 تاريخ : يکشنبه 5 شهريور 1402 ساعت: 10:23

کتاب صوتی خطاب به عشق کامو درباره کازارس می‌نویسد: «من نیروی شور و اشتیاق را روی یک فرد متمرکز کرده‌ام که قبلاً در هر فرصتی به‌طور تصادفی آن را به دور و بر آن پراکنده می‌کردم». اگرچه او به طور معمول خوش تیپ نبود، اما ویژگی های او - تلاقی بین فرناندل و همفری بوگارت - برای زنان جذاب بود. همانطور که تاد می گوید: «کامو به غنای بی پایان هستی اعتقاد داشت. چرا دو زن را دوست نداشته باشیم و اگر دو زن را دوست نداشته باشیم، چرا بیشتر نباشیم؟» به هر حال، تاد ادامه می دهد، کامو نمونه ای از نسل و تجارت او بود و او از یک پای نوآر بود.

پس زمینه برای بوت شدن با این حال، تاد تأکید می کند که - برخلاف سارتر (با کمک و حمایت سیمون دوبوار) - کامو از زنان استفاده نمی کرد: او هر بار عاشق می شد و آنها را خوشحال می کرد. دخترش کاترین کامو (که مقدمه ای برای این مکاتبات حجیم که در فرانسه پرفروش بوده است) ارائه کرده است، از قضاوت خودداری می کند: او می گوید که عاشقان او همه «زنان بسیار خوبی» بودند. با همه اینها، او مقصر دون ژوانیسم بود، هر چند از نوع فهیمی بود. کتاب صوتی خطاب به عشق برای مثال، او جذب بووار نشد. در واقع او او را رد کرد، به ویژه به این دلیل که اهمیتی نمی داد که موضوع بحث بالش بین سارتر و خودش باشد.

برای دانلود کتاب خطاب به عشق به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

در صبح روز 6 ژوئن 1944، متفقین در سواحل نرماندی فرود آمدند. در همان شب، آلبر کامو و ماریا کازارس با هم در رختخواب فرود آمدند. اگرچه رویداد دوم به اندازه تپه‌ای از لوبیاها در سواحل فرانسه نبود، کامو و کازارس دیگر هرگز شبیه به هم نخواهند بود. آنها هرگز برای کسانی که مکاتبات آنها را می خوانند یکسان نخواهند بود - 865 نامه (در بیش از 1000 صفحه) از تابستان 1944 تا زمستان 1960.

در تابستان آزادی فرانسه، کامو نامی آشنا در فرانسه بود. دو سال پیش از آن، این نویسنده بیست و چند ساله الجزایری الجزایری با انتشار رمان خود به نام L'Étranger ( غریبه ) صحنه ادبی فرانسه را تقویت کرده بود. در سال 1943 به روزنامه مقاومت Combat پیوستو به سرعت سردبیر آن شد. کامو با وفادار به کلمه اصلی روزنامه - De la resistance à la révolution (از مقاومت تا انقلاب) - با زبانی آتشین اعلام کرد که مقاومت صرفاً اولین قدم است. کتاب صوتی خطاب به عشق هدف فقط رهایی نبود، بلکه اختراع مجدد ملت بود. او در 24 اوت اعلام کرد که مردان و زنانی که برای آزادی فرانسه جنگیده بودند، "با بازگشت نیروهای استعفای و بی عدالتی به هیچ شکلی موافقت نخواهند کرد."

این تصدیق اتفاقاً تکرار خطی بود که او همین چند هفته قبل نوشته بود: «من در تمام عمرم از استعفا امتناع کرده‌ام، آنچه را که به نظرم ضروری به نظر می‌رسد انتخاب کرده و به آن چسبیده‌ام.» مخاطب کامو برای این بیانیه شخصی، Combat نبودخوانندگان، با این حال، اما معشوق او ماریا Casarès. او نیز در پاریس به یک نام آشنا تبدیل شده بود. در طول جنگ داخلی اسپانیا (1936-1939)، پدر کازارس، نخست وزیر جمهوری دوم اسپانیا، او را به فرانسه فرستاد. هنوز در نوجوانی، کازارس در پاریس تئاتر و فلسفه خواند - همان موضوعاتی که کامو یک دهه قبل از آن در الجزایر، الجزایر فرانسه دنبال می کرد - و تا سال 1944، تماشاگران را در تئاتر مشهور شهر ماتورین برانگیخت. (کسانی که کازارس را در بچه های بهشت ​​مارسل کارنه [1945] یا اورفئوس ژان کوکتو [1950] دیده اند، می فهمند چرا.) کتاب صوتی خطاب به عشق

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 43 تاريخ : يکشنبه 5 شهريور 1402 ساعت: 10:17

کتاب صوتی در آغوش نور همانطور که داستان ممکن است برای افراد خاصی هیجان انگیز باشد، متفکران کتاب مقدس نه تنها به دلیل خود روایت گسترده، بلکه همچنین به دلیل انبوهی از اشتباهات الهیاتی و بدعت هایی که نویسنده در حین بیان داستان خود بیان می کند، نگران خواهند شد. برای مثال، خانم ادی به ما اطلاع می‌دهد که همه انسان‌ها از قبل به‌عنوان «موجودات روحی» وجود دارند که خودشان انتخاب می‌کنند که چه زمانی و کجا روی سیاره زمین متولد شوند! "آمدن به زمین بسیار شبیه انتخاب یک دانشگاه و انتخاب رشته تحصیلی است" (ص98).

"بینش" بیشتر شامل این واقعیت است که عیسی فقط "خدا" است (ص.44) و در حالی که عشق و مهربانی او به طور طولانی مورد بحث قرار می گیرد، مطلقاً هیچ اشاره ای در کل کتاب به کفاره گناه او بر روی صلیب وجود ندارد. پس جای تعجب نیست که خانم ادی نجات را با کارهای خوب تأیید می کند، یا عنوان بهتری در مورد او ممکن است «رستگاری با نیکی» باشد.

نویسنده هشدار می دهد که برخی از افرادی که به عنوان ملحد می میرند، یا کسانی که از طریق حرص و آز، اشتهای بدنی یا سایر تعهدات زمینی به دنیا پیوند خورده اند... در بند زمین می شوند. این ارواح تا زمانی که یاد بگیرند قدرت بیشتری را در اطراف خود بپذیرند و دنیا را رها کنند، روی زمین می مانند» (ص 84). کتاب صوتی در آغوش نور در جای دیگر او درسی کلیدی را که از تجربه نزدیک به مرگش آموخته است، خلاصه می کند: «ما حق نداریم به هیچ وجه از هیچ کلیسا یا مذهبی انتقاد کنیم. همه آنها در نظر او گرانبها و مهم هستند» (ص 46). جالب اینجاست که او احساس آزادی می کند که این دستور را نادیده بگیرد و خودش به شدت از تجربیات مذهبی خود در دوران کودکی در یک مدرسه شبانه روزی کاتولیک انتقاد می کند (ص 7-9).

برای مشاهده و دانلود کتاب صوتی در آغوش نور اثر بتی جی ایدی به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

این بررسی کننده معتقد است که برخی از تجربیات نزدیک به مرگ، تعاملات معتبری با رابط معنوی هستند که در نهایت به بهشت ​​(برای مؤمنان) یا جهنم (برای کافران) منتهی می شوند. با این حال، تجربیات نزدیک به مرگ، مانند تمام تجربیات ذهنی انسان در همه حوزه ها، باید از دریچه عینی حقیقت کتاب مقدس ارزیابی و تفسیر شوند. تامل های خانم ایدی قطعاً گوش بسیاری از مردم مدرن را که از اظهارات ماتریالیستی جزمی گروه آیزاک آسیموف، کارل سیگان خسته شده اند، غلغلک می دهد. متأسفانه باید گفت، این کتاب کوچک محبوب، در حالی که جنبه معنوی واقعیت، از جمله زندگی پس از مرگ را تأیید می کند، تنها برای گمراه کردن کسانی که به دنبال پاسخ هستند، اما به کتاب مقدس به عنوان معیار نهایی خود نگاه نمی کنند، کمک خواهد کرد. کتاب صوتی در آغوش نور

برای کسانی که علاقه مند به مطالعه در مورد موضوع تجربیات نزدیک به مرگ از دیدگاه معتبر کتاب مقدس و علمی هستند، کتاب جاودانگی اثر دکتر دکتر را به شدت توصیه می کنم. گری هابرماس و جی پی مورلند.

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 42 تاريخ : يکشنبه 5 شهريور 1402 ساعت: 10:09

کتاب صوتی چشم های سیمونه ماریانا سیرکا قهرمان داستان است. او زنی با اصالت متواضع و بسیار قوی است. او پس از به ارث بردن میراث عموی کشیش خود و دستیابی به ثبات اجتماعی-اقتصادی، کنترل خود را در دست دارد. تنها چیزی که او در زندگی کم دارد عشق کسی است، اما ظاهراً رنگ پریده، در خود بسته و نسبت به کسی که خود را در مقابل او نشان می دهد بی تفاوت است، با وجود زیبایی هر مردی را می ترساند. تنها زمانی که خدمتکار قدیمی‌اش سیمون سول به زندگی‌اش باز می‌گردد، دوباره شروع به باز کردن و عشق می‌کند.

سیمون همبازی داستان است. او جوان و خوش تیپ است، با نگاهی عمیق و فلزی. او در دزدی های کوچک در لبه جهانی متشکل از قانون شکنان شنیع زندگی می کند. او بسیار مغرور است اما اساساً خوب است. او در ابتدا مردی قوی است، او نیز در گذشته مانند ماریانا خدمتکار بود و آزادی خود را برای هیچ چیز در جهان به خطر نمی انداخت. این ورود ماریانا خواهد بود که اراده راهزن را متزلزل می کند و حق عشق را در او نیز بیدار می کند.

برته سیرکا پدر ماریانا است. او یک مرد ساده روستایی است که تمام عمرش را در آنجا کار کرده است. کتاب صوتی چشم های سیمونه او ادعاهای کمی دارد اما همیشه به دخترش خوب و وفادار خواهد ماند. او که ایمان دارد، اما تمرین نمی کند، زندگی خود را با خدمتکاری می گذراند که از سرا دی نورو که اکنون متعلق به ماریانا است، مراقبت می کند.

برای خرید کتاب چشم های سیمونه به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

کوستانتینو، همراه وفادار شیرین کاری های سیمون سول، بهترین دوست او نیز هست. او به دوستش وفادار است، به طوری که با وجود اینکه کمی خجالتی تر و ترسناک تر از سیمون است، همیشه به او حقیقت را می گوید. او خودش می رود و با ماریانا صحبت می کند. با وجود دوستی عالی، کوستانتینو کمی به سیمونه حسادت می کند، به طوری که نگران است کسی بهترین دوستش را از او بگیرد.

پسر عموی ماریانا، او مردی قدیمی است، به مسائل ناموسی و خانوادگی بسیار وابسته است و همیشه عاشق ماریانا بوده است.

روایت در یک دوره تاریخی نامشخص، اما نزدیک به دوره ای که اثر در آن نوشته شده است (1900-1915) اتفاق می افتد. داستان رمان عمدتاً در خانه ای باشکوه واقع در نورو و در تانکای عموی کشیش در حومه نورو می گذرد. کتاب صوتی چشم های سیمونه

همیشه بر سر رابطه گرازیا دلدا و وریسمو بحث و جدل وجود داشته است و همچنین در این رمان می توان هم شباهت ها و هم تفاوت هایی را در رابطه با روایت وریسمو یافت. از جمله شباهت ها این واقعیت است که ساردینیا توصیف شده اسطوره نیست و شخصیت ها کاملاً از خود و موقعیت اجتماعی و تاریخی که در آن قرار دارند آگاه هستند. علاوه بر این، مانند رئالیست ها، همچنین در رمان های گرازیا دلدا، از جمله ماریانا سیرکا، شکل مغلوب پیدا می شود. با این حال، در رئالیست‌های شکست خورده، تلاش‌ها برای بهبود اجتماعی به دلیل ناتوانی در تضعیف روابط زیردستی به شکست تبدیل می‌شوند، در حالی که در گرازیا دلددا میل به شورش به احساسات غیرممکن، به تضاد وجدان بین قوانین و قوانین اجتماعی تبدیل می‌شود. ، سنت و تمایل به تجاوز.

اگرچه این اثر در یک دوره جنگ منتشر شده است، اما نویسنده هرگز از آن یاد نمی کند زیرا برای او جنگ واقعی همان جنگ درونی است، یعنی درگیری بین روح های آشفته یا در دفاع از حق عشق یا در حفظ موقعیت اجتماعی نویسنده به بازنمایی درام اگزیستانسیال، که به ویژه توسط چهره زن تجربه شده است، توسعه کامل می دهد. در واقع، زن نقش دوگانه ای ایفا می کند: او معرف الوهیت سرپرست خانه و نظم اجتماعی است، اما او همچنین عشق را به عنوان یک نیروی برهم زننده که تمام دفاع های عقل را زیر و رو می کند، مجسم می کند. کتاب صوتی چشم های سیمونه

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 40 تاريخ : شنبه 4 شهريور 1402 ساعت: 10:18

کتاب صوتی ضیافت رویدادی که در سمپوزیوم به تصویر کشیده شده است، ضیافتی است با حضور گروهی از مردان، که به سمپوزیوم آمده اند ، که در یونان باستان، بخشی سنتی از همان ضیافتی بود که پس از صرف غذا، زمانی که نوشیدن برای لذت همراهی می شد، برگزار می شد. با موسیقی، رقص، رسیتال یا مکالمه. این تنظیمات به این معنی است که شرکت‌کنندگان در حال نوشیدن شراب هستند، به این معنی که مردان ممکن است وادار شوند چیزهایی را بگویند که در جای دیگر یا زمانی که هوشیار نیستند، بگویند. آنها ممکن است صریح تر صحبت کنند، یا ریسک های بیشتری بپذیرند، یا در غیر این صورت مستعد غرور باشند – حتی ممکن است از آنها الهام شود که سخنرانی هایی بخصوص صمیمانه و نجیبانه داشته باشند. البته این به استثنای سقراط است، زیرا آلکیبیادس در سخنرانی خود ادعا می کند که «هیچ کس سقراط را مست ندیده است» (C. Gill, p. 61). دلالت بر این دارد که اینها موضوعاتی هستند که سقراط بدون توجه به آنها شخصاً آنها را عزیز می داند، همانطور که در جاهای دیگر کتاب نیز مشهود است، مانند روایت او از گفتگو بین خود و دیوتیمای مانتینه .

اریکسیماخوس مردان را به چالش کشیده است تا هرکدام به نوبه خود سخنی را بیان کنند - در این مورد، سخنرانی در ستایش عشق (اروس). اگرچه سایر شرکت کنندگان این چالش را رعایت می کنند، اما سقراط به طور مشخص از شرکت در چنین عمل ستایشی امتناع می ورزد و در عوض رویکرد بسیار متفاوتی به موضوع دارد. کتاب صوتی ضیافت مهمانی در خانه آگاتون تراژدی در آتن برگزار می شود .

برای دانلود کتاب ضیافت افلاطون بدون سانسور به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

تصور می‌شود که این اثر پیش از 385 قبل از میلاد نوشته شده است، و مهمانی که به آن اشاره می‌کند در سال 416 قبل از میلاد تعیین شده است، سالی که میزبان آگاتون به پیروزی دراماتیکی که در متن اشاره شده بود، رسید. لشکرکشی فاجعه بار به سیراکوز ، که آلکیبیادس فرمانده آن بود، سال بعد انجام شد، پس از آن آلکیبیادس به اسپارت ، دشمن اصلی آتن، ترک کرد.

داستان ضیافت را آپولودوروس روایت می‌کند، اما قبل از شروع روایت، نشان داده می‌شود که آپولودور در حال تعریف ماجرا برای یکی از دوستانش است که نامش ذکر نشده است و همچنین داستان این ضیافت قبلاً توسط دیگران گفته شده است. و همچنین قبلا توسط خود آپولودوروس. این بخش داستان ضیافت را پیش‌نمایش می‌کند، به خواننده اجازه می‌دهد تا بداند چه چیزی را انتظار دارد، و اطلاعاتی در مورد زمینه و تاریخ ارائه می‌دهد. کتاب صوتی ضیافت این ضیافت توسط شاعر آگاتون برگزار شد تا اولین پیروزی خود را در یک رقابت نمایشی جشن بگیرد: Dionysia در سال 416 قبل از میلاد. آپولودوروس در این رویداد که در دوران کودکی او رخ داد حضور نداشت، اما داستان را از زبان آریستودموس شنید.، که حضور داشت. آپولودور بعداً بخش‌هایی از داستان را با سقراط که او نیز آنجا بود بررسی کرد. در این قسمت کوتاه مقدماتی، نشان داده می شود که راوی، آپولودوروس، شهرت دارد که تا حدودی دیوانه است، او از پیروان پرشور سقراط است، و روزهای خود را یا با گوش دادن به سقراط می گذراند و یا به دیگران می گوید آنچه دارد. از سقراط آموخت. داستان، همانطور که آپولودوروس گفته است، سپس به ضیافت در خانه آگاتون می رود، جایی که آگاتون هر یک از مردان را به چالش می کشد تا در ستایش خدای یونان، اروس صحبت کنند. کتاب صوتی ضیافت

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 40 تاريخ : شنبه 4 شهريور 1402 ساعت: 9:49

کتاب صوتی تکامل فیزیک افراد غیر عادی اغلب فرصت خواندن شرح ساده ای از اندیشه علمی پیشرفته را که توسط فردی که تفکر خلاق واقعی را انجام داده است، ندارد. در این کتاب که حاصل همکاری مبارک نویسنده نظریه نسبیت و یکی از همکاران خود در تحقیق است، داستانی که آنها باید از این تحول تکاملی بگویند یکی از جذاب ترین داستان های بشر است. ذهن می تواند با - داستان تلاش بشر برای درک رابطه خود با جهان خارج از طریق تفکر اختراعی. به زبانی ساده و سرراست، با اجتناب از تمامی اصطلاحات فنی و فرمول های ریاضی، نویسندگان با وضوح زیبایی مراحل را از دیدگاه مکانیکی جهان که توسط فیزیکدانان کلاسیک اختراع شده تا توضیحات رضایت بخش تر تکامل یافته توسط علم مدرن ردیابی کرده اند. در اینجا داستان غلبه انسان بر جهل خود است. خواندن آن شرکت در یکی از بزرگترین ماجراهای تمام دوران است - ماجراجویی گسترش افق دانش، ماجراجویی مبارزه باشکوه انسان برای درک قوانین حاکم بر جهانی که در آن زندگی می کند.

این کتاب سیر تکامل فیزیک را از نظریه های کلاسیک گالیله و نیوتن تا نظریه میدان مدرن، نسبیت و نظریه کوانتومی معرفی می کند. هیچ فرمول ریاضی در کل کتاب وجود ندارد و از زبان ساده و مثال‌های رایج برای توضیح تاریخ تکامل فیزیک در طول 300 سال استفاده می‌کند و روند تفکر دانشمندان را در حال کاوش و ساختن نظریه‌های جدید نشان می‌دهد.

برای مشاهده و اطلاع درباره کتاب صوتی تکامل فیزیک به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

تکامل فیزیک که در ابتدا در سال 1938 توسط انتشارات دانشگاه کمبریج منتشر شد، توسعه ایده‌ها در فیزیک را به شیوه‌ای مناسب برای هر خواننده نشان می‌دهد. کتاب صوتی تکامل فیزیک این آخرین نسخه که توسط فیزیکدان مشهور آلبرت اینشتین و لئوپولد اینفلد نوشته شده است، شامل مقدمه ای جدید از زندگی نامه نویس مدرن اینشتین، والتر ایزاکسون است.

با استفاده از این اثر برای پیشبرد رویکرد واقع‌گرایانه خود به فیزیک در سرپیچی از بسیاری از مکانیک کوانتومی، کتاب تکامل فیزیک اینشتین با محبوبیت زیادی منتشر شد و در یک داستان روی جلد مجله تایم به نمایش درآمد. یک اثر کلاسیک برای هر دانش آموز فیزیک یا عاشق آلبرت انیشتین، تکامل فیزیک می تواند برای هر کسی لذت ببرد و همه باید آن را جشن بگیرند.

اولین نسخه از این اثر کلاسیک، که توسعه ایده ها در فیزیک را دنبال می کند. اکتاوو، پارچه آبی اصلی. نسخه ارائه، حک شده توسط آلبرت انیشتین بر روی کاغذ انتهایی آزاد جلو در سال انتشار. دریافت کننده، هاینز نوردن، ویراستار کتاب آلبرت انیشتین اینشتین در صلح بود. او به‌عنوان ناشر فعالیت می‌کرد و «از جمله نویسندگانی که او ترجمه کرد و به چاپ رساند، گوته، توماس مان و آلبرت انیشتین بودند» (نیویورک تایمز). خوب در یک ژاکت گرد و غبار بریده شده با قیمت بسیار خوب با چند پارگی کوچک بسته. در یک جعبه تاشو نیمه مراکشی سفارشی قرار داده شده است. نسخه های تجاری امضا شده توسط انیشتین غیر معمول هستند، نمونه هایی با چنین ارتباط قابل توجهی نادر هستند. کتاب صوتی تکامل فیزیک

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 43 تاريخ : شنبه 4 شهريور 1402 ساعت: 9:24

کتاب صوتی خودت باش دختر شخصیت محبوب آنلاین و بنیانگذار ، ریچل هالیس، با شوخ طبعی و خردی که به سختی به دست می آید، به خوانندگان کمک می کند تا از دروغ هایی که آنها را از زندگی پر از شادی و نشاطی که قرار است داشته باشند خلاص کنند.

بنیانگذار وب سایت سبک زندگی و مدیر عامل شرکت رسانه ای خود، شیک مدیا، ریچل هالیس با به اشتراک گذاشتن نکاتی برای داشتن یک زندگی بهتر در حالی که بدون ترس آشفتگی خود را آشکار می کند، یک پایگاه طرفداران آنلاین از صدها هزار طرفدار ایجاد کرده است. اکنون اولین کتاب مورد انتظار او می آید که ترکیبی از صداقت، شوخ طبعی و توصیه های مستقیم و بی معنی را به نمایش می گذارد.

هر فصل از دختر، صورت خود را بشوییدبا دروغ خاصی شروع می شود که زمانی هالیس معتقد بود که باعث می شود او احساس غرق شدن، بی لیاقتی یا آمادگی برای تسلیم شدن کند. کتاب صوتی خودت باش دختر او به عنوان یک مادر شاغل، یک پدرخوانده سابق، و زنی که با ناامنی‌های مربوط به بدن و روابط خود دست و پنجه نرم می‌کند، با بینش و مهربانی یک BFF صحبت می‌کند و به زنان کمک می‌کند تا ذهنیت‌های محدودکننده‌ای را که اعتماد به نفس آنها را از بین می‌برد، باز کنند. آنها را از حرکت رو به جلو بازدارد

برای مشاهده و دانلود پادکست خودت باش دختر قسمت اول به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

هالیس از وسواس موقت او برای ازدواج با مت دیمون گرفته تا رویاهای مربوط به ایگواناهای هیپنوتیزم کننده گرفته تا درخواست پسرش مبنی بر خرید گردنبند برای "مثل مادران دیگر"، هیچ چیز را دریغ نمی کند. هالیس با ایمان و سرسختی سرسخت، زنان دیگر را تشویق می‌کند تا با شور و هیجان زندگی کنند و اهداف خفته خود را بیدار کنند.

دختر، صورتت را بشور: از باور کردن دروغ‌های درباره اینکه چه کسی هستی دست بردار تا بتوانی به کسی تبدیل شوی که قرار بود باشی، یک کتاب خودیاری از نویسنده آمریکایی راشل هالیس است که توسط توماس نلسون در سال 2018منتشر شد .

دختر، صورتت را بشور توسط واشنگتن پست به عنوان ترکیبی از "خاطرات، نکات انگیزشی، نقل قول های کتاب مقدس و صحبت های دخترانه عقل سلیم" توصیف شده است. پیام غالب کتاب او عمدتاً اتکای به نفس زنانه است که به بهترین وجه توسط هالیس در این کتاب خلاصه شده است: "شما و فقط شما، در نهایت مسئول میزان خوشحالی شما هستید." این کتاب بسیار موفق بوده است، به عنوان یک "پدیده انتشار" توصیف شده است  و دومین کتاب محبوب سال 2018 در آمازون بود . کتاب صوتی خودت باش دختر دختر، صورت خود را بشویید به عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز در زیر مجموعه مشاوره، نحوه انجام، و متفرقه فهرست شده است.

این کتاب از 20 فصل تشکیل شده است که بر روی 20 دروغ متمرکز شده است که هالیس قبلاً به خود گفته است - به عنوان مثال "از فردا شروع می کنم" و "من با وزنم مشخص می شوم" - و او در ادامه توضیح می دهد که چگونه با موفقیت با هر مانع مقابله کرد.

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 39 تاريخ : شنبه 4 شهريور 1402 ساعت: 9:08

کتاب صوتی بینایی ( به پرتغالی : Ensaio sobre a Lucidez ، به زبان انگلیسی: Essay on Lucidity ) رمانی ازنویسنده پرتغالی برنده جایزه نوبل، خوزه ساراماگو است . این کتاب در سال 2004 به زبان پرتغالی و سپسدر سال 2006 به زبان انگلیسی منتشر شد. دیدن ادامه‌ی یکی از معروف‌ترین آثار ساراماگو، کوری است .

دیدن در همان کشور بی نامی که در Blindness نشان داده شده است . داستان با یک انتخابات پارلمانی آغاز می شود که در آن اکثریت (83 درصد) مردم رای سفید به صندوق انداختند. نیمه اول داستان بر مبارزات دولت و اعضای مختلف بی نام آن متمرکز است، زیرا آنها سعی می کنند همزمان عدم حرکت بی شکل رای دهندگان خالی را درک و نابود کنند. برخی از شخصیت‌های Blindness در نیمه دوم رمان ظاهر می‌شوند، از جمله "دکتر" و "همسر دکتر" و "سگ اشک" که اکنون با نام "کنستانت" شناخته می‌شود.

برای خرید کتاب بینایی به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

مشاهده عموماً بازخوردهای مثبتی دریافت کرد. اورسولا ک. لو گین در نوشتن برای گاردین ، از دیدن ساراماگو ستایش کرد و خاطرنشان کرد: "او رمانی نوشته است که بیش از هر کتابی که خوانده ام درباره روزهایی که در آن زندگی می کنیم می گوید. او با شوخ طبعی و با وقار دلخراش می نویسد. کتاب صوتی بینایی و با سادگی یک هنرمند بزرگ که بر هنرش مسلط است. بیایید به سخنان بزرگ واقعی مردممان، مردی اشکبار، مردی خردمند گوش کنیم." بوستون گلوبساراماگو در این باره نوشت: "ساراماگو عجیب و غریب‌های سبکی را به نمایش می‌گذارد که به ویژگی‌های بارز او تبدیل شده‌اند: نثر بدون نقطه‌گذاری او (فقط کاما اضافه کار می‌کند)، جملات طولانی‌اش، بند‌هایش در بندهایی در بندها. اما این تکنیک‌ها به جای درهم‌تنیدن روایت، این تکنیک‌ها را نشان می‌دهد. آن را به حرکت درآورید - جفت پرانتز بعدی که با آن روبرو می شوید، احساس سنگینی و غیر ضروری می کند." در نهایت، The Globe فکر کرد که "ساراماگو همیشه ما را به جای پایان‌های استاندارد ادبیات نشان می‌دهد: چراغ‌های نادر خوبی که تاریکی تیره بشر را می‌گذراند. رضایت از یک رمان ساراماگو، مانند خود زندگی، به ندرت راه حلی برای درام اصلی آن است؛ مردم و لحظاتی هستند که در طول مسیر از آنها لذت می بریم."

شفافیت و شفقت دید [ساراماگو]، دیدن را شایسته نامش می کند.» -- واشنگتن پست ​"من هرگز رمانی را نخوانده ام که جزئیات زیادی از رفتار سیاسی داشته باشد که به دلایلی اصرار داشته باشیم که آن را "سازمان یافته" به این خنده دار و تاسف بار درست بخوانیم." -- شیکاگو تریبون

در روز انتخابات در پایتخت، آنقدر باران می بارد که هیچ کس به خود زحمت نداده است که برای رای دادن بیرون بیاید. سیاستمداران در حال افزایش عصبانیت هستند. کتاب صوتی بینایی آیا باید انتخابات را برای یک روز دیگر موکول کنند؟ حوالی ساعت سه، بالاخره باران قطع می شود. به سرعت در ساعت چهار، رای دهندگان به سمت حوزه های رای گیری هجوم می آورند، گویی به آنها دستور داده شده بود که حضور یابند. اما وقتی آرا شمارش می شود، بیش از 70 درصد خالی است. شهروندان سرکش هستند. وضعیت فوق العاده اعلام می شود. اما آیا مقامات بیش از حد تند عمل می کنند؟ یا حتی کورکورانه؟ این کلمه خاطرات وحشتناکی را از طاعون نابینایی که چهار سال قبل شهر را فرا گرفت و از زنی که بینایی خود را حفظ کرد، تداعی می کند. آیا او می تواند پشت برگه های سفید رای باشد؟ یک ناظر پلیس در این پرونده قرار می گیرد.

آنچه به عنوان طنز درباره دولت ها و کارآیی گاه مشکوک نظام دموکراتیک آغاز می شود به چیزی بسیار شوم تر تبدیل می شود. کتاب صوتی بینایی

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 43 تاريخ : شنبه 4 شهريور 1402 ساعت: 8:29

کتاب صوتی کیمیاگر رمانی از نویسنده برزیلی پائولو کوئیلو است که برای اولین بار در سال 1988 منتشر شد. این رمان که در اصل به زبان پرتغالی نوشته شده بود ، به یک کتاب پرفروش بین المللی تبدیل شد. رمانی تمثیلی ، کیمیاگر ، یک چوپان جوان اندلسی را در سفر خود به اهرام مصر ، پس از رویای مکرر یافتن گنج در آنجا دنبال می کند.

یک پسر چوپان اندلسی به نام سانتیاگو در حالی که در کلیسایی ویران است، خواب گنج می بیند. او با یک فالگیر کولی در مورد معنای خواب تکراری مشورت می کند . زن آن را به عنوان یک پیشگویی تعبیر می کند و به پسر می گوید که گنجی را در اهرام مصر کشف خواهد کرد .

بعد از اینکه سانتیاگو به راه می‌افتد، با پادشاه پیری به نام ملکی‌صدک یا پادشاه سالم ملاقات می‌کند که به او می‌گوید گوسفندانش را بفروشد تا به مصر سفر کند و "افسانه شخصی" خود را انجام دهد. در اوایل ورودش به آفریقا، مردی که ادعا می‌کند می‌تواند سانتیاگو را به اهرام ببرد، در عوض پولی را که از گله‌اش به دست آورده بود، از او می‌دزدد. سپس سانتیاگو باید برای یک تاجر کریستال کار کند تا به اندازه کافی برای رسیدن به اهرام درآمد کسب کند. کتاب صوتی کیمیاگر

در طول راه، پسر با مردی انگلیسی آشنا می شود که به دنبال یک کیمیاگر آمده است و با همراه جدیدش به سفر خود ادامه می دهد. هنگامی که آنها به واحه ای می رسند، سانتیاگو با دختری عرب به نام فاطمه آشنا شده و عاشق او می شود و به او پیشنهاد ازدواج می دهد. او قول می دهد که تنها پس از اتمام سفر با او ازدواج کند. او که ابتدا ناامید شده، بعداً می‌آموزد که عشق واقعی متوقف نمی‌شود و نباید سرنوشت خود را فدای آن کرد، زیرا این کار حقیقت را از آن می‌رباید.

برای دانلود کتاب صوتی کیمیاگر به کتابخانه اسپین مراجعه فرمایید.

سپس پسر با یک کیمیاگر دانا روبرو می شود که به او می آموزد که خود واقعی خود را درک کند. آنها با هم، سفری را در قلمرو قبایل متخاصم به خطر می اندازند، جایی که سانتیاگو مجبور می شود قبل از اینکه به او اجازه ادامه راه بدهد، یگانگی خود را با "روح جهان" با تبدیل کردن خود به طوفان گرد و غبار نشان دهد .

هنگامی که او به اهرام می رسد و شروع به حفاری می کند، توسط دزدان مورد سرقت قرار می گیرد و از او می پرسند که برای چه چیزی حفاری می کند. او پاسخ می دهد که خواب او را به گنجی مدفون کشانده است. دزدها مسخره می کنند و رهبر در مورد خوابی که زمانی در مورد گنج زیر درختی در کلیسایی ویران دیده بود صحبت می کند. کتاب صوتی کیمیاگر سانتیاگو متوجه می شود که گنجی که در جستجوی آن بود، جایی بود که در تمام طول مدت رویای اصلی خود را داشت.

کوئیلو کیمیاگر را تنها در دو هفته در سال 1987 نوشت . او توضیح داد که توانسته با این سرعت بنویسد زیرا داستان "از قبل در روح [او] نوشته شده بود."

موضوع اصلی کتاب در مورد یافتن سرنوشت است ، اگرچه طبق گفته نیویورک تایمز ، کیمیاگر "بیشتر خودیاری است تا ادبیات". توصیه‌ای که به سانتیاگو داده شده است که «وقتی واقعاً می‌خواهید اتفاقی بیفتد، تمام جهان توطئه می‌کنند تا آرزوی شما محقق شود» هسته اصلی فلسفه رمان و موتیفی است که در سراسر آن نقش دارد.

کیمیاگر اولین بار توسط روکو، یک انتشارات ناشناخته برزیلی منتشر شد. با وجود فروش "خوب"، ناشر پس از یک سال تصمیم گرفت حق را به کوئیلو پس دهد. کوئلیو که نیاز به "شفا" خود از این شکست داشت، به همراه همسرش ریودوژانیرو را ترک کرد و 40 روز را در صحرای موهاوه گذراند . در بازگشت از سفر، کوئلیو تصمیم گرفت که باید به مبارزه ادامه دهد و "آنقدر متقاعد شد که کتاب فوق العاده ای است که [او] شروع به زدن درها کرد." کتاب صوتی کیمیاگر

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 46 تاريخ : شنبه 4 شهريور 1402 ساعت: 8:19